Zasady zamawiania publikacji
Prowadzimy sprzedaż wysyłkową oferowanych przez nas książek oraz czasopisma Wrocławskie Studia Sądowe.
Zamieszczone na naszej stronie internetowej ceny produktów są podane w złotych polskich i są wiążące w
chwili
składania zamówienia.
Sposoby zamawiania
Umożliwiamy składanie zamówień:
Poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie poświęconej danej publikacji
Za pośrednictwem poczty elektronicznej, pisząc na adres: biuro@oficynaprawnicza.pl
Telefonicznie, kontaktując się z Działem Sprzedaży: nr tel.: 881 718 881
W zamówieniu należy podać:
tytuł i liczbę egzemplarzy zamawianego produktu,
imię i nazwisko osoby zamawiającej,
adres, na jaki ma być wysłana przesyłka.
Jeżeli osobą zamawiającą jest instytucja lub firma, należy również podać NIP i dokładne dane do wystawienia
faktury VAT.
Przyjmowanie zamówień
Każde zamówienie, które otrzymamy pocztą elektroniczną potwierdzamy e-mailem w ciągu 24 godzin w dni robocze, czyli z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas takiego potwierdzenia, oznacza to, że zamówienie do nas nie dotarło.
Sposób zapłaty
Preferujemy płatność przelewem bankowym tradycyjnym na wskazane przez nas konto bankowe. W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru załączonej do zamówienia faktury.
Czas realizacji
Naszym priorytetem jest skrócenie czasu oczekiwania na zamówione produkty.
Na czas oczekiwania na zamówienie składa się: czas realizacji zamówienia przez obsługę wydawnictwa i czas
dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską.
Czas realizacji zamówienia zazwyczaj trwa od 2 do 4 dni
roboczych.
Dostawa i koszt wysyłki
Wszystkie przesyłki wysyłamy bezpłatnie.
Czas dostarczenia przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej w większości przypadków wynosi 2, 3 dni
robocze.
Zwrot towaru
Jeżeli zakupiony u nas produkt nie był używany, zniszczony, pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany
lub w
żaden inny sposób wykorzystany, to można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni, licząc od dnia
odebrania przesyłki. Gwarantujemy zwrot pieniędzy za zakupiony produkt. Koszty odesłania towaru nie
podlegają
zwrotowi.
Do przesyłki zawierającej zwracany towar należy dołączyć otrzymany od nas dokument sprzedaży. Na odwrocie
dokumentu należy podać numer konta bankowego, na który mamy przekazać pieniądze za zwrócony produkt.
Reklamacja
W przypadku wad i uszkodzeń fabrycznych zakupionych u nas produktów należy niezwłocznie się z nami
skontaktować. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy użytkownika w wyniku niewłaściwej
eksploatacji
produktów. Reklamowany produkt należy odesłać na adres naszej firmy.
Do przesyłki należy dołączyć
pisemną
informację o wadzie produktu i dowód zakupu lub jego kserokopię, a także podać dane do kontaktu. Wadliwy
produkt
wymienimy na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, np. z powodu wyczerpania nakładu, to
zwrócimy
pieniądze.