Informacje dla zamawiających

Zasady zamawiania publikacji

Prowadzimy sprzedaż wysyłkową oferowanych przez nas książek oraz czasopisma Wrocławskie Studia Sądowe.
Zamieszczone na naszej stronie internetowej ceny produktów są podane w złotych polskich i są wiążące w chwili składania zamówienia.



Sposoby zamawiania

Umożliwiamy składanie zamówień:

Poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie poświęconej danej publikacji

Za pośrednictwem poczty elektronicznej, pisząc na adres: biuro@oficynaprawnicza.pl

Telefonicznie, kontaktując się z Działem Sprzedaży: nr tel.: 881 718 881


W zamówieniu należy podać:

tytuł i liczbę egzemplarzy zamawianego produktu,
imię i nazwisko osoby zamawiającej,
adres, na jaki ma być wysłana przesyłka.

Jeżeli osobą zamawiającą jest instytucja lub firma, należy również podać NIP i dokładne dane do wystawienia faktury VAT.



Przyjmowanie zamówień

Każde zamówienie, które otrzymamy pocztą elektroniczną potwierdzamy e-mailem w ciągu 24 godzin w dni robocze, czyli z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Jeżeli nie otrzymają Państwo od nas takiego potwierdzenia, oznacza to, że zamówienie do nas nie dotarło.



Sposób zapłaty

Preferujemy płatność przelewem bankowym tradycyjnym na wskazane przez nas konto bankowe. W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru załączonej do zamówienia faktury.



Czas realizacji

Naszym priorytetem jest skrócenie czasu oczekiwania na zamówione produkty.
Na czas oczekiwania na zamówienie składa się: czas realizacji zamówienia przez obsługę wydawnictwa i czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską.
Czas realizacji zamówienia zazwyczaj trwa od 2 do 4 dni roboczych.



Dostawa i koszt wysyłki

Wszystkie przesyłki wysyłamy bezpłatnie.
Czas dostarczenia przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej w większości przypadków wynosi 2, 3 dni robocze.



Zwrot towaru

Jeżeli zakupiony u nas produkt nie był używany, zniszczony, pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób wykorzystany, to można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki. Gwarantujemy zwrot pieniędzy za zakupiony produkt. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Do przesyłki zawierającej zwracany towar należy dołączyć otrzymany od nas dokument sprzedaży. Na odwrocie dokumentu należy podać numer konta bankowego, na który mamy przekazać pieniądze za zwrócony produkt.

Reklamacja

W przypadku wad i uszkodzeń fabrycznych zakupionych u nas produktów należy niezwłocznie się z nami skontaktować. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy użytkownika w wyniku niewłaściwej eksploatacji produktów. Reklamowany produkt należy odesłać na adres naszej firmy.
Do przesyłki należy dołączyć pisemną informację o wadzie produktu i dowód zakupu lub jego kserokopię, a także podać dane do kontaktu. Wadliwy produkt wymienimy na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, np. z powodu wyczerpania nakładu, to zwrócimy pieniądze.